Nasza oferta skierowana jest do wszystkich Wspólnot Mieszkaniowych, przy czym ostateczne warunki i zakres współpracy ustalane są w każdym przypadku indywidualnie, w zależności od oczekiwań ze strony przedstawicieli Wspólnoty.
Oferujemy pomoc przy organizowaniu nowych Wspólnot Mieszkaniowych - załatwiamy sprawy związane z rejestracją (REGON, NIP, rachunek bankowy), przygotowujemy dokumenty, projekty uchwał i regulaminów na zebrania Właścicieli Wspólnot. Prawidłowe zorganizowanie funkcjonowania Wspólnoty pozwala uniknąć wielu problemów w kolejnych latach jej istnienia.
W ramach standardowego zarządzania nieruchomościami oferujemy następujące usługi:
Obsługa techniczna:
Wszystkie oferowane powyżej usługi świadczone są w ramach ryczałtowej stawki wynagrodzenia za administrowanie nieruchomością.
Deklarujemy ścisłą współpracę z Zarządem Wspólnoty w celu poprawy stanu technicznego budynków, obniżenia kosztów eksploatacji i realizacji podjętych uchwał oraz zapewniamy pełną kontrolę Zarządu nad finansami Wspólnoty. Zapewniamy stały kontakt telefoniczny, faksowy i poprzez pocztę e-mail z działem administracji, w tym całodobowy telefon na wypadek zaistnienia sytuacji awaryjnej. Wszelkie rozliczenia finansowe, w tym wpłaty zaliczek Właścicieli, są dokonywane poprzez rachunek bankowy Wspólnoty. Księgowość Wspólnoty prowadzona jest przez wykwalifikowaną i doświadczoną Księgową, przy wykorzystaniu profesjonalnego oprogramowania stworzonego z myślą o obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych. Właściciele mają na każde żądanie wgląd w dokumentację finansową Wspólnoty.